galenmichis

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Michaela Karlsson - 17 juni 2011 11:56

Detta uttryck brukar man ju använda när man är ironisk men idag ska vi va positiva för om 1½ timme åker jag o Martin ner till Jönköping Igen för jag ska träffa schefen på Esprit för o se om ja kanske kan ha tur o få lite jobb :D Hejja på mej Hejja Hejja....


Idag blev prinsessan väckt och det känndes inte kul haha även om klockan va tio. Så sa till Karln att; förstör inte en prinsessas skönhetssömn ^^. haha... Va lite trött kankse men de känndes bra då ;)

Jag vakna iaf till efter att Martin gått till jobbet en sväng. Och när ja väl kom upp ur sängen så började ja städa lite smått för karln ska ha lite vätternrunda gäster.. Sånna där fjolliga herrar o damer i tricoer eller hur de nu stavas haha... Men nu är det fin fint här hemma och ja har fått i mig lite fru-kost med så nu är de bara duschen som saknas sen beger ja mig ^^. Vad som händer ikväll har vi inte planerat så långt än, och sen beror de ju va schefen säger helt enkelt.

Men mot duschen kanske så de händer nått här =)



ha de gott i det "fin fina vädret"

Ovido - Quiz & Flashcards