galenmichis

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Michaela Karlsson - 16 juni 2011 16:08

Ja vad har hänt här då på senaste. Mitt liv har varit en redig berg o dalbana den senaste tiden så har inte orkat bry mig om så mycket skrivande här inte.. 

Jag skulle ju ha gått på intervju på Ecco i Jönköping men de blev inget av för hon ringde dagen innan o sa att hon redan tillsatt en person på heltid istället. Tack eller NOT!!!!

Men vi åkte ner till Jönköping iaf för lite CV/Pb utdelning och de känns som det verkar löna sig ;) För redan idag, dagen efter så ringer det en tjej från Esprite o säger att hon vill att ja ska komma ner för att träffa chefen :D Wiiiiiii, Mikkisen massa glad ;)

Vi var även och kollade på en lägenhet till freddan men den va rätt så sunkig så tror inte han va så jätte intresserad. vi träffa även "blyga" Mårten haha på en fika. Trevlans.

Sen va klockan rätt mycket så vi åkte hemmåt. Då jag o älskling kollade på den där filmen om den hemsökta pojken. Lite löjlig men ja tyckte den va bra ändå. Man blev ju lite skraj o lampan va allt tänd ute i hallen haha.. Fjömpig ja vet men va fan mitt hjärta klarar inte mer haha...


Det har även blivit lite Måndagsklubben med Linda, Fredde och Martin. Dock sluta den väll inte sådär jätteskoj. Men i övrigt hade ja faktiskt kul. Va kul o träffa Malin Yngve med, henne har man inte sett på länge..


ja va har ja mer vart med om?! Jo just ja min lägenhet som ja skulle flyttat in i 1/6 har ju varit rökskadad för nötterna innan har rökt inne, och det har ju inte blivit nått av än och va är de nu den 16.de. Jäkla illa känner ja bara. Till en början skulle dem ju sätta in en Ozonmaskin för o få bort lukten men de funka ju inte luktar ju fortfarande lixom. Så ringer vi o säger att ni får fixa denna nu. Då säger nötterna att dem ska dit o lukta!?!?!?! Vadå lukta dra dit en målare stället jävla idioter. men nu har dem ju ÄNTLIGEN sagt att dem ska dra dit en målare så vi får väll se när ja får flytta in.. Vill ju ha mina saker nu lixom. Orkar inte bo i en skolåda länge :P Inte för ja gör det bokstavligen men ni fattar haha... Man blir ju sådär glad lixom...

Oh, kom även på att vi har varit o hälsat på min fina tös Chaqline

Var mycket trevligt och jäklar va varmt det var i Stallarholmen utanför strängnäs :P Men de funka... Va iaf kul o träffa lillskiten som ja saknat kanonmycket :)


         



Så håll tummarna för mig nu att de går bra imorrn ;)   

Ovido - Quiz & Flashcards