galenmichis

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Michaela Karlsson - 4 juni 2011 11:12

Igår blev en mycket trevlig dag/kväll. Det började med att vi käkade gott på Chill Out, sen drog vi iväg till posten för martin skulle lämna lite skit där. Efter det så begav vi oss till lägenheten för o kolla hur det var där och det luktade fortfarande massor av rök så har ju inte kunnat flytta in än =/. I värsta fall får dem tapetsera men inte mig emot haha... Sen va vi så himla sugna på glass så vi åkte till Två Små hus. Det är ungefär som smultronstället men kanske inte lika stort ^^. Mumsigt va de allt.

Sen va herrn sugen på att testa en Audi A5 så vi begav oss till Linköping, burmma lite bil så han blev nöjd. och den va nice de va den. 

Efter det så blev det en sväng på ikano för o leta efter lite gröna kläder. Det är nämligen Tema Grönt ikväll på en fest. Lite grönt hitta vi allt..


Sen blev det att åka till mitt gamla område för lite grillning med Nizze, Anton o gänget. Mutcho trevligt. Var där ett antal timmar, sen kom myggen o de började bli lite för kallt för att ha shorts på sig så ja gnällde mig hemmåt lite haha.

På vägen hem ringer bror lite fuller sådär och vill ha skjuts men vi är lite långt ifrån så de va inget sa han. När vi hade kommit hem o stallt bilen så messar han igen och vill bli skjutsad till donken så va bara att sätta sig i bilen igen. Och grabbarna skulle beställa 10 cheeze var haha muppar säger ja bara. Men de roliga va på hemvägen. dock kan ja ha varit en anings trött men min bror som bor med en killkompis berättade att han brukade sjunga i sömnen. Så han hade nån gång börjat sjunga på massa gyllene tider låtar. " sommar tider hej hej sommartider" Och den som utlöste mitt skratt " jag vill ha dig i mörkret hos mig" HAHAHA.. Min kväll kunde inte sluta bättre ^^


Så idag äre Tema Grönt som gäller. Hoppas de blir en lyckad kväll.



hej hopp

Ovido - Quiz & Flashcards