galenmichis

Alla inlägg under januari 2011

Av Michaela Karlsson - 18 januari 2011 19:58

Som de står så är ja inte riktigt på humör idag... Har sovit rätt kasst igår natt och sen 2 timmars skola på det. När ja kom hem skulle ja ta o lägga mig lite men då fick jag istället besök som visserligen var trevligt men märker nu att ja hade nog behövt sova ^^. Det är lätt att vara efterklok som sagt. Sen så har ja big problems med tradera som får mig att få magsår, och så är man hungrig och trött på köpet. Bra kombo!? EHm NÄÄÄÄ... Vi får väll se hur detta slutar. Nu är maten på rullning iaf sen kommer det definitivt vara sängen som är min högsta prio....

Men har haft besök av Anton och Edoff som kom med lite fika bröd. Det slutade med att vi sjöng singstar och hade riktigt roligt.

Nä vet inte va ja ska skriva skiter i detta nu. Vill kräkas....



pusss

Av Michaela Karlsson - 16 januari 2011 20:58

Idag är jag extremt trött. Drack inte mycket igår så förstår inte, men e iaf sjukt trött.

Men iaf så i helgen så har jag hunnit med att köra lite bil som var sjukt läskigt. Var riktigt super nervös. Men sen blev det riktigt kul haha. Sen har jag även vart på bio och kollat på Änglagård som var en mycket bra film. Helt klart se värd. 

Och igår var det fest hemma hos Anton. Lika trevligt som vanligt. Drack inte alls mycket igår utan var bara trevligt sällskap. Blev en hel del Lips sjungande och eftersom ja har varit sjuk och inte haft nån röst typ så tappade ja ju rösten när ja hade sjungit en del haha. men helt klart värt.

Nä nu ska ja återgå till att vara super trött innan ja går och lägger mig. Var ju tänkt att ja skulle baka kladdkaka och sjunga singstar men ja orkar faaan inte haha.


  


Av Michaela Karlsson - 11 januari 2011 20:24

idag har jag vart mycket duktig och åkt till Af för en liten handlingsplan och lite nya äventyr på af. Men innan så gick jag och Linda 2 på stan lite. Hittade en skitsnygg tröja till henne så gör mig lite rik så ja med kan köpa en sådan haha... när jag var klar på af så åkte vi hem för att baka lite, och själklart blev det muffins som vi läskade Emil med lite eftersom han kom hem och hade dragit ut en tand. Stackarn. Så nu sitter jag här, emil spelar tv spel och Linda har deckat efter att ha varit vaken i lite mer än ett dygn ^^. Så jag ska väll lägga mig i min säng tänkte ja o fortsätta kolla på One tree hill avsnitt så man kommer ifatt lite :)

Så ha de gott.



Bye bye

Av Michaela Karlsson - 10 januari 2011 18:03

  


En liten Bild från Nyår lägger ja då upp här. Bara för att ja kan o kände för det.


Sen idag så har jag vart nere på stan för lite mat på Texas men denna gång så blev det ingen bild på det haha. Det var Brottski, Linda, Pirre & jag som härjade på Texas. Mycket trevligt och mycket gott. Tack ännu en gång för maten Pirre   

Sen efter det så begav sig jag och Linda till skolan för lite information och sån grojs. Sen kände ja mig extremt trött när jag kom hem. Och då tänker ni de där va ju inte jobbigt haha. Men ja va uppe till 3 inatt sen tänkte gå upp vid halv 11. Och det är väll inte jobbigt det heller men efter att ha sovit sämst i 2 veckor från att varit sjuk så behövs all sömn man kan få när man väl kan sova. Så jag gick o la mig en sväng när jag kom hem. Sen kommer Emil in till mig o säger att maten är klar. Så de blev lite spagetti o köttfärssås. Blev gott faktiskt. Sen nu så åkte han till träningen så jag o kim sitter här hemma och kollar på lite tv, samt att jag sitter och skriver lite blogg. Men ikväll blir det nog lugnt för jag är så sjukt trött. Blir nog att sova tidigt ikväll.

Har nog inte mycket mer att skriva just nu så ni får väll vänta tills nästa inlägg framöver. 



CIO!

Av Michaela Karlsson - 6 januari 2011 00:44

Som rubriken säger så sitter jag uppe och dricker grönt the och käkar kakor. Mycket mumsigt. 

Har typ mer eller mindre hostat ihjäl mig under kvällens lopp. Var även och handlade lite med kim & emil förut med så man kunde få i sig lite mat för en gång skull.. har nog inte ätit odentligt på snart två veckor haha.. så jag lagade till lite kycklingwook med ris. Blev en anings starkt men de va nog bra för min hals haha. Sen drog Emil på fest så jag blev ensam hemma, fick lite feber med så gick o la mig men då började telefonen ringa. Men vet inte vem det var för vägrade svara på dolt nummer haha. Sen så plingade det på msn med och det var min bror som sa att min lillasyster ville snacka med mig genom camen. Så ett litet snack med henne innan telefonen började ringa igen och då var det Natta som ringde och ville prata lite. Så det blev en lång prattid med henne lite the och kakor. Very Nice.

Sen nu har man ju kollat på lite mer Big Bang Theory. Mycket bra serie de där. Min nya drog haha. 

Så nu ska ja nog gå o försöka sova igen för ja får inte det ja vill iaf. FAN!!!!!

HAHA...



sov gott

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2011 12:09

Det verkar som "mitt knark" hjälper. Har mosat i mig massa hostmedecin ( av rekommenderad dos ), sen har ja knaprat dem bra halstabletterna Zyx från apoteket och den varma dunderkuren. Men vist hostar ja som en ja vet inte vad men jag känner mig ändå kryare på något sätt. Låg iofs och hostade i sådär 3 timmar igår innan ja kunde somna men men finns inte så mycket annat att göra ^^.

Så för min del idag blir det som igår att ligga hemma och kolla på Big Bang Theory. Jävla Uffe som fått mig att kolla på det haha. Så jäkla nördiga men damn i like it haha.

Så det är ungefär det ja har att skriva här idag. 


cya

Av Michaela Karlsson - 4 januari 2011 14:14

Har inte blivit så mycket skrivandes här eftersom jag har legat sjuk nu i lite mer än en vecka. Känns sådär skoj. Höll ju på att bli frisk där ett tag men eftersom dumma jag alltid ska trotsa mig själv och dra ut på mina små äventyr så blev ja ju såklart ännu sjukare :P Hög feber både morgon och kväll, och har även fått en hosta som heter duga. Tror ja hostar ihjäl mig snart och täppt i näsan är man konstant. Kvittar om man snyter sig tvåhundraförtioelva gånger haha. Helt värdelöst att sova iaf. Så har idag vart och handlat en hel del knart som jag säger ^^. Hostmedecin, sinova och andra halstabletter från apoteket. Träffade även Linda och hennes mamma på ikano, där togga o ja skulle köpa mitt knark. Då fick jag en present av Lindas mamma. En vinöppnare haha. Så som folk har tjatat. En räddare i nöden. Så nu blir Emil glad när han kommer hem för han har tjatat om vin i några dagar nu haha. 

Nä nu orkar ja inte skriva mer. Funderar på att lägga mig i sängen o sova lite så ja vilar upp mig.


Ha de gött.

Ovido - Quiz & Flashcards