galenmichis

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Michaela Karlsson - 30 januari 2011 21:54

Idag har det inte hänt så mycket mer än att Kurre kom hit och kollade lite på film medans Emil var på balträning. Sen dök Natta upp en liten sväng med sin söta lilla vovve för hon hade tagit fel på tiden när hon skulle hämtat lisa haha.. Sen när Emil kom hem så blev det lite pizza och lite Guitarr Hero som ja är helt värdelös på haha. Men ni kan ju inte säga att ja inte försökt iaf haha... I suck, I know :D

Men sen jaaa det har som sagt varit lugnt hela kvällen.

Och imorrn är det skola igen sen ska jag väll försöka att söka lite mer jobb och fixa mig en jobbcoach som ja har vart lat o skjutit på...

Har lixom haft en hel del att tänka på...Men det löser väll sig i slutändan ändå som jag alltid säger...

Det var nog allt för mig...



Godnatt

Av Michaela Karlsson - 30 januari 2011 01:38

Nyss hemkommen från krogen. Var en riktigt kul kväll även fast man inte druckit så mycket. Men var mycket snällt av Emil att dra ut mig på krogen efter att ja har suttit och deppat hela kvällen. Mår inte riktigt så jättebra just nu. Känns som ja ramlat ner på ruta 1 igen och lägre =/. Så ja hoppas ja kommer upp på stegen snart igen.. vill inte ha det såhär längre... aja det var iaf jätteskoj ikväll det var huvudsaken :)


Hugs

Ovido - Quiz & Flashcards