galenmichis

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Michaela Karlsson - 19 januari 2011 18:50

Idag är en bra dag. Fick sova tills jag vaknade och det gjorde mycket skillnad. Sen så har jag och Linda bakat lite kladdkaka vi har även tvättat en del och gick upp till coop för att handla lite pizza så vi kunde få våran dagliga frukost haha. Sen så har hon pulat lite med min tatuering jag vill ha men när jag väl kolla runt lite tror ni inte att ja hittar ytterligare en ja vill ha :P FAAAAN!!! Beslutsångest as hell..

  

Sen anledningen till varför jag är happy idag :D jag fick beslutet från Alfakassan idag och ja kommer få bidrag från dem :D Mikkisen massa massa glad bara släpte allt och slet brevet från Emil haha. It made my day ;) nu är det bara myspys från en snygg kille som saknas ;) men det kommer väll det med haha...


Så nu inväntar man bara Linda så vi kan sätta upp gardinerna så ja slipper mina tomtar haha. Sen så inväntar vi Emil så de kan lagas lite mat   

Det var nog allt från mig idag.


Take Care!

Ovido - Quiz & Flashcards