galenmichis

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Michaela Karlsson - 23 januari 2011 17:52

Min helg har jag spenderat i Motala med trevligt folk ;) Vi har ätit gott och så fick vi ett infall att åka till Örebro för att gå på bio. Mycket trevligt, kollade på The Focker filmen. En riktigt rolig film faktiskt. Så gå o se den ni ^^.

Sen idag har det väll inte hänt så himla mycket det är ju söndag så vad förväntar man sig egentligen?! 

Kommer i alla fall att få besök av min lillasyster en lite sväng och så ska de lagas lite mat här också. Det blir lite kassler potatis och sås. 

Sen har jag också kommit på mitt lösenord till min spotify haha smart jag är eller inte.... så har iaf öst in massa musik där som ja kommit på nu under kvällen.

Det är väll allt ja har att säga..



cya

Ovido - Quiz & Flashcards