galenmichis

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Michaela Karlsson - 29 januari 2011 00:57

  

Dagen började med ett tandläkarbesök och det gick kanon. Jag hade fin fina tänder sade hon. Så fick lite flour och sån där banangrejs på tänderna sen väl hemma så var ja duktig och ringde för en parkeringplats till Emil, och sen så sökte ja lite jobb idag med. Duktig Mickis ;D

Sen en del av dagen så var ja riktigt depp. Känns som ja sjunker längre o längre ner. Trillar hela tiden tillbaka till ruta 1. När ska ja nånsin kunna gå framåt? kommer ja nånsin kunna göra nått rätt i detta liv? Sorry men just nu känns allt helt hopplöst och ja mår verkligen inget bra även om jag är bra på mitt Poker Face!

Men men nog om det. 

Sen under kvällen så har vi varit hos Massa Snälla Anton som lät oss komma dit och sjunga lite Lips. Även om ja är helt värdelös på det så tycker jag ändå att det är superkul att sjunga. Så i like it...


Det var väll mig dag det. Good Luck Have Fun!

Ovido - Quiz & Flashcards