galenmichis

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Söndag

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2010 12:38

Hej alla!


har inte skrivit här på nån vecka nu eller så för de har inte funnits så mycket o säga helt enkelt. har iofs haft lillan mellan torsdag och fredag och som vanligt så har vi myst och svullat massa mat o glass o dittan o dattan ^^ älskar o skämma bort min tösahalva ^^

har också vart på motala återvinning samt ulfåsa möbler o kollat lite efter en tv bänk.  Vi hittade en bänk som vi enades om som kosta 2500:- men vi får väll se om den blir köpt med våran taskiga ekonomi just nu.

Ska även imorn åka till stan o skriva in mig på arbetsförmedlingen, så får vi väll se om de blir nått gjort. är rätt trött på o ha de såhär just nu inte kul för nån av oss här hemma.

Tvättade och bakade lite igår och älsklinge hjälpte till. Blev väldigt goda chocklad och hallonmuffins :D Älsklinge hade aldrig bakat muffins förut hahaah gulligt ^^

Så idag blir de o tvätta de sista som ja inte hann igår för vi åkte o handla på city gross istället mitt under tvätttiden ^^ och lite öb på det, sen måste ja faktiskt plugga med.


Det var ett litet snabbt inlägg från mig då


Pössss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Karlsson - 12 februari 2015 11:55

Solen skiner och jag borde vara glad och lycklig men istället så har ångest fyllt min vardag. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. Vet bara att min säck fylls med hat och mitt sanna jag glider längre o längre ifrån. Hur hittar jag mitt ...

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2014 16:20

Idag har jag vart väldigt eftektiv på min lediga dag! Först så ringde ja runt till alla a-kassor och arbetsförmedlingen och sånt gojs men sen fick jag för mig att ta o baka lite, så har nu bakat lite drömmar som är så sjukt goda. Absolut mina favor...

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2013 15:18

Lyssnar lite på uggla och kommer att tänka på att det är bara två veckor kvar tills jag drar till varmare breddgrad :D längtar så enormt :D Bara sola bada och ta det hur lugnt som hellst :D Och vi får ju inte glömma med värdens bästa Natta med <3 ...

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada! Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in ...

Av Michaela Karlsson - 8 december 2012 23:32


Det har varit en helvetets dag på jobbet idag och jag har verkligen jobbar hela dagen lång, 12-22. Alla har verkligen varit tjuriga och som ni säkert skiter fullständigt fan i så har jag fel vecka och på köpet håller ja nog på att bli förkyld eller n...

Ovido - Quiz & Flashcards