galenmichis

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Michaela Karlsson - 15 januari 2010 20:41

Hej gott folk!


Sen ja skrev här sist så har de då hänt lite saker ja, har rett ut min knut i magen så de känns massa skönt :D sen så har vi vart på våra små utflykter till mjölby för o käka och så fick ja en låda packad medans Martin kollade posten o lite. Sen bestämde vi oss för att åka till ikano och kolla lite, hamna oxå på den sidan vid rusta som man aldrig är på annars och hittade en jäkla massa saker vi skulle vilja köpa så vi får väll se hehe^^. Efter det så åkte vi hem till moder för att kela lite me lillan och hämta lite flyttlådor, så vi kidnappade lillan en kväll med för hon blir ju så ledsen när man åker ifrån henne.


Så hon hängde med oss hem och vi hyrde lite film käkade lite god mat och sen så somna vi sött, och idag så hade vi tänkt åka pulka med henne för vi skulle ha kollat på bio under kvällen men de fick bli en tidig på för att de va fullbokat under kvällen.. kollade förresten på Snabba Cash. En riktigt bra film faktiskt =)

Efter vårat lilla biomys så gick vi till Riva och käkade lite dyr och god mat.

Martin drog en pizza och jag dyr i drift som jag är käkade vildsvin. gott gott. Efterrätt på det med såklart ;) Vanilj & svartavinbärsglass med frysta hallon i botten. Yammmie :D

Så nu ligger jag här i min sköna säng med mina mysisbyxor och fetingstrumpor och ska snart kolla ytterligare en film som vi hyrde igår lite mer vuxenbaserad än vad den lillan fick kolla på igår som vi hyrde :) kommer dock inte ihåg va den heter och är fanimej för fet för o springa efter den med ^^


De va allt för mig ikväll vi hörs o kankse syns i skuggorna..


Pösss o godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards