galenmichis

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Sushi

Av Michaela Karlsson - 17 januari 2010 21:33

 

Idag Har ja för första gången i mitt liv ätit sushi, dock inte allt det som ligger på denna tallriken bara den oranga och den som ser ut som en räka .. men de va faktiskt helt okej .. de gröna på tallriken va ap stark ja höll på o dö så fick be om vatten haha xD den klenis som jag är ^^ har då aldrig velat betala själv för skiten ifall de skulle vart äckligt men så va ja och martin och käkade på kina resturang och då tog vi en familjerätt med förrätt som 4 sorters sushi eller vårrulle och vårrulle de går då faan inte o äta så va faan vi testar sushi ^^ sen till varmrätt så blev det thaikyckling med kokosmjölk och grönsaker typ ^^ as gott :D och efterrätt blev det friterad banan med vaniljglass .. Riktigt jäkla svull vare allt .. men absolut kul o testa nått nytt ^^


Har även idag vart och städat och packat i martin lya nu med .. äntligen klara typ, nu är de bara skräpet som ska slängas annars har vi typ packat allt. Så nu ikväll blir det lungt med en film som skulle varit tillbaka idag igentligen men va faan vi brukar ju va sena med filmerna hehe^^ kollade förresten på en jäkla bra film för ett tag sen som hette love you man eller nått sånt hette den. Nått ja starkt rekomenderar, den va riktigt as kul.


Nää nu ska ja inte störa mer i erat tråkiga liv..


Have fun!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Karlsson - 12 februari 2015 11:55

Solen skiner och jag borde vara glad och lycklig men istället så har ångest fyllt min vardag. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. Vet bara att min säck fylls med hat och mitt sanna jag glider längre o längre ifrån. Hur hittar jag mitt ...

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2014 16:20

Idag har jag vart väldigt eftektiv på min lediga dag! Först så ringde ja runt till alla a-kassor och arbetsförmedlingen och sånt gojs men sen fick jag för mig att ta o baka lite, så har nu bakat lite drömmar som är så sjukt goda. Absolut mina favor...

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2013 15:18

Lyssnar lite på uggla och kommer att tänka på att det är bara två veckor kvar tills jag drar till varmare breddgrad :D längtar så enormt :D Bara sola bada och ta det hur lugnt som hellst :D Och vi får ju inte glömma med värdens bästa Natta med <3 ...

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada! Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in ...

Av Michaela Karlsson - 8 december 2012 23:32


Det har varit en helvetets dag på jobbet idag och jag har verkligen jobbar hela dagen lång, 12-22. Alla har verkligen varit tjuriga och som ni säkert skiter fullständigt fan i så har jag fel vecka och på köpet håller ja nog på att bli förkyld eller n...

Ovido - Quiz & Flashcards