galenmichis

Direktlänk till inlägg 19 april 2011

Halv 7 hos Linda och bowling med grabbsen...

Av Michaela Karlsson - 19 april 2011 23:11

Har haft en sån toppendag så de finns inte. Har vart så underbart glad idag så ja vet inte vart ja ska göra av all glädje. Det har ju varit så underbart väder med så det är väll en bov i att vara lycklig. Sen att saker o ting börjar lösa sig gör saken bara bättre. Mikkisen lycklig igen, iaf lite ;)

Och idag har jag varit på stan och umgåts med Emil,Kim,Kurre & Linda. Vi käkade lite kebabb sen skildes vi åt för jag o linda ville ju till Lindhs helt klart haha.. sen så följde jag med Linda hem för det var ju Tisdag och det betyder halv 7 hos Linda, idag blev det köttbullar, potatis, sås och lingon mycket god tantmat som jag uttryckte mig haha. Ja ni vet ju hur ja är, iaf ni som känner mig haha. Vi åkte också hem till mig så ja kunde byta skor och ta med en tröja tills kvällen då det blev bowling med Johan och Ola. En super kul kväll, mycket skratt och många bollar i havet haha... jag förlorade dock men jag blev överlycklig iaf av att bara ha ett super fint sällskap.

Sen har ja camat med min Hottie <3 han är bara för söt den karln. Love <3




Har ju inte skrivit här på ett tag nu eftersom ja är ute på mina äventyr i Motala. Så jag har hunnit med lite allt möjligt. Jag o Martin var ju i sthlm under en dag. Det var helt super, vi åt gott, kollade på Bio och bara njöt av varandra under en hel dag. Hur mysigt som helst. har även vart på andra små äventyr som att vi har åkt till Jönköping och myst som vi brukar, också god mat men ingen bio men har vart mycket mysigt iaf. Jag har ju också fyllt år så hade lite vänner på besök hos mig med saft och bullar. Mycket mysigt och lyckat. I lördags så fick ja familjen på besök på lite fika och en jäkligt god tårta som ja o Martin hade gjort även om ja va super stressad haha. men vi lyckades allt.. Sen så har ju saker o ting börjat gå framåt också o de gillar ja starkt. Så får hoppas att de fortsätter så. För nu har ja haft för mycket otur. Ja vill ha ett jobb, bli rik och rymma utomlands med mina fina små älsklingar är det fär mycket begärt!?... Men tänk positivt så ska de allt gå bra...

Nu ska ja nog sova för ja orkar inte tänka haha...




Pusss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Karlsson - 12 februari 2015 11:55

Solen skiner och jag borde vara glad och lycklig men istället så har ångest fyllt min vardag. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. Vet bara att min säck fylls med hat och mitt sanna jag glider längre o längre ifrån. Hur hittar jag mitt ...

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2014 16:20

Idag har jag vart väldigt eftektiv på min lediga dag! Först så ringde ja runt till alla a-kassor och arbetsförmedlingen och sånt gojs men sen fick jag för mig att ta o baka lite, så har nu bakat lite drömmar som är så sjukt goda. Absolut mina favor...

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2013 15:18

Lyssnar lite på uggla och kommer att tänka på att det är bara två veckor kvar tills jag drar till varmare breddgrad :D längtar så enormt :D Bara sola bada och ta det hur lugnt som hellst :D Och vi får ju inte glömma med värdens bästa Natta med <3 ...

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada! Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in ...

Av Michaela Karlsson - 8 december 2012 23:32


Det har varit en helvetets dag på jobbet idag och jag har verkligen jobbar hela dagen lång, 12-22. Alla har verkligen varit tjuriga och som ni säkert skiter fullständigt fan i så har jag fel vecka och på köpet håller ja nog på att bli förkyld eller n...

Ovido - Quiz & Flashcards