galenmichis

Alla inlägg den 11 april 2011

Av Michaela Karlsson - 11 april 2011 23:14

 


För att hon är det bästa <3

Av Michaela Karlsson - 11 april 2011 22:46

Ja då var det ny dag på ny vecka..

Idag har ja vaknat bredvid en söt kille sen svulla ja lite Ben & Jerry glass. En ny smak som va helt magisk, Mickis är som kär på nytt haha... 

Sen gjorde ja mig fix och drog till Natta där det slutade med att vi åkte till Orlunda eller vad det nu hette haha, till Nattas farmor. Var där en sväng och hämtade lite utemöbler till nattas balkong. Sen blev det en sväng över till Nattas mamma där lille cindy sprang några vändor på åkrarna haha BusVovve det där...

När vi väl hade kommit hem till Natta igen så tog jag min Mp3 och trallade hemmåt mot söt, men han kom o hämtade mig på vägen och så åkte vi till affären för att inhandla lite grillat, potatisgratäng och sallad. MUMS säger ja bara. Im the fat girl whit the big ass like a black women HAHA!!!

Så nu är man äntligen hemma i lugnet. Synd bara att söt inte kunde hänga med o mysa med mig för han hade fått feber stackarn =/... Men men ja får ta o kela med min bok om ja orkar eller bara helt enkelt lägga mig i sängen o somna. För ja e ganska trött så de lär väll inte va så svårt. Men imorrn vankas det Af och på kvällen ska de bowlas. Vi får väll se hur snälla dem är mot mig om dem låter mig vinna eller ej. Hejja på mig plz   


 Grillat är godast <3


 

    Kurre bakom en blomma och blomman i  min sexiga handväska.


Jag bjuder på en flummig min.

       ... och vi får ju inte glömma lindas porriga bullar :D

Ovido - Quiz & Flashcards