galenmichis

Alla inlägg den 29 augusti 2010

Av Michaela Karlsson - 29 augusti 2010 21:13

Dagen började såklart med att ja vaknade upp bredvid min söta älskling <3 med en massa pussar o mys, me like alot. Sen så gick vi och käkade lite pizza och efter det en fika på ströget med resten av folket. Va trevligt faktiskt, sen ringer natta o berättar att hon ska bussa till borensberg så då tar ja mig friheten att bussa med henne så jag säger bye bye till gänget och träffar henne lite, och då berättar hon ju såklart att hon, david & emelie ska till linköping för att äta lite så jag flörtar in mig och följer helt enkelt med natta till david & emelie. 

Vi drar en sväng till stångebro gatukök och dom äter lite käk. Såg faan ut o va mat till 5 pers, så mycket mat fick var o en :O helt sjukt stora potioner :O. 

Det började ju förståss att regan rejält så ja flörta även där till mig lite skjuts hem. Massa snällt. Sen hann ja väll inte så mycket mer än att städa iordning lite skit som låg i lyan så var det dags att möta snyggLinda vid coop forum. Fick med oss en liten togga med på färden ^^ Men massa tack Linda för att ja fick handla in lite skit som hade vart tungt o bära själv <3

Så nu sitter ja bara i min lya o finular lite. Höll ju på o läsa lite Solo men det ringde i telen o de va Danne som va lite pratsjuk så ja får väll läsa om en liten stund igen när ja orkar eller om ja orkar.


Mycket trevlig kväll igår med faktiskt då vi överraskade Patrik och hans bror som båda fyllde 30 år. Ingen hade hört av sig eller svarat på några sms eller när nån ringde för att överraska dom totalt. Så patrik hade ju nästan gett upp sina vänner haha. Ingen grattar mig :P hehe så underbart ^^. Och så helt plötsligt står hela kompisgänget i vardagsrummet i stugan haha så klockrent :P sen blev det massa gott att äta och trevligt sällskap men en mycket lugn och soft kväll iaf =) 

så en trevlig helg absolut :)


pöss

Presentation


Michaela Karlsson, en partyglad och galen tjej i sina bästa år.

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards