galenmichis

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Michaela Karlsson - 4 augusti 2010 21:45

I morse när jag vaknade var jag jäkligt trött men jag hade ändå sovit rätt så hyffsat för att vara andra gången och första gången som jag sover i min lägenhet. Så det var ju skönt det att ja kunde sova iaf ^^.

Sen efter en stunds segande i soffan så plingar de till i telefonen och det är CrackHead som hörde av sig lite så han kom hit och vi satt o snackade lite och kollade lite tv innan han var tvungen att fara hemmåt. När han åkte så hoppade ja in i duschen och sen så gick jag till affären för att handla lite. Jobbigt o handla tungt när man är ensam.. ingen stark karl som kan bära längre :O Det är faan hämskt ^^


Men iaf jag handlade och de gick bra för det är ju inte så långt från mig till affären heller haha. Sen när jag kom hem var det bara att börja diska så man kunde bjuda mamsen o lillan på mat som jag hade lovar ^^.

När mamma kom hit så decka lillan i soffan direkt, gulligt ;) så mamma o ja fixade färdigt maten och så fick ja en fin karl blomma som ja inte skulle kunna döda men vi får väll se om den saken :P Lillan uppskatta iaf maten och sen efter käket så blev det tjat om att gunga för hon fick ju se gungorna utanför mig så de va bara att palla sig ut ^^ sen åkte vi hem till mamma för hon hade glömt mina saker som ja hade glömt hos henne. Haha. så kom hem för en liten stund sen och nu sitter ja här igen och bara tar de lungt.

Men kännde även för att föra in lite naket här också, så de blir lite fart i min blogg.


 


pusss

Av Michaela Karlsson - 4 augusti 2010 00:06

... Efter att martin hade åkt så satt jag o kollade tv samt chattade runt på nätet som blev rätt så uttråkande efter ett tag, så gick o la mig en sväng o deckade väll några minuter tills det också blev väldigt tråkigt så då återgick ja till chattande tills ja flörtade till mig ett besök hos jonny. Mycket trevligt med mycket trevligt folk. Där vi drack lite öl och snackade skit. Måste bara skriva att Marty sa nått riktigt kul som ja bara va tvungne o tolka på mikkisens vis ^^.

"Nere på gatan tar dom bara 4 kr/timmen och på parkeringen 10kr /timmen"

Goodie då vet man haha ^^.

Så nu är jag hemma igen och återgår till tv och dator :) Ska väll försöka lägga mig snart o försöka sova om det nu ens går ^^.

Ingen martin ikväll och en ensam 140 säng ^^. ja, ni ja kommer  nog ha svårt o sova ändå nu när ja har eget o bor ensam. Jag är ju lite sådär massa sällskapssjuk men det är nog för att nån alltid funnits där i min närhet även om ja inte alltid haft en sängkamrat men men ja ska inte gnälla ja har ju hela 81 kvadrat för mig själv :D Bortaskämda skitunge är va ja är :D


 


Puss

Presentation


Michaela Karlsson, en partyglad och galen tjej i sina bästa år.

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards