galenmichis

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Michaela Karlsson - 10 augusti 2010 20:18

Då har man idag kommit hem från riga som var mycket trevligt, med mycket fest o stohej. Men själva riga va väll inte så jätte märkvärdigt tyckte ja inte. Men hitta en massa sprit i taxfree´n det uppskattades hehe. alkis varning kanske men ska ju då inte dricka allt på en gång så ja får väll va glad för det, tror ja fick med mig 6 flaskor hem haha.. Lite martini,bailys, lakrits shot, sprit och lite mojjito. Härligt.

Så när ja kom hem så började ja pussla ihop mitt ps2 som ja hade köpt ett spel till: crash bandicot. Så de satt jag o spelade lite tills ja kom på att nu är ja nog faan hungrig så lite fisk tillagades sen så la ja i lite tvätt i maskinen så ja kunde få lite rena kläder ^^. Sen blev det en sväng till Blomman som härja om att han har fått ut mina bilder från min crashande dator ^^. aggresiva Mikkisen har tur igen haha.

Så de blev en liten seger påse, alltså lite grillchips och en liten tvättrunda till.

Nää ni nu har ja inte så mkt mer att säga för de blir att softa här ett tag innan man drar sig hemmåt för en sovtur ^^


pöss

Presentation


Michaela Karlsson, en partyglad och galen tjej i sina bästa år.

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards