galenmichis

Direktlänk till inlägg 1 september 2010

update

Av Michaela Karlsson - 1 september 2010 11:34

Då har man äntligen vaknat till från dom här dagars språng ^^


I måndags så var jag en sväng med Danne på stan och fixade o trixade lite, och käkade även på texas där vi stod o kollade på när Togga lagade maten. Va riktigt gott faktiskt så de gör vi nästa månad med haha ^^ sen när Togga hade sin lunch rast så åkte vi ut till ikea så ja kunde köpa mig en taklampa så de slipper va så mörkt i mitt vardagsrum hehe. Men har ännu inte satt upp den för ja e så kort o har inget att stå på. Så ja får flörta med nån lång jävel ^^  sen var det dags att börja packa ihop lite saker när man kom hem så man kunde ta sig till motala för en svängom på dansgolvet :D Måndagsklubben såklart :D men så glömmer ja ju hälften hemma såklart så ja missade bussen, så ja ringde o flörtade med Danne. Super snällt av honom att han kunde skjutsa mig till resecentrum så ja inte missade min Motala buss. Massa Tack!

Sen när ja kom hem till Frädde & Naimi så käkade vi lite pizza och busade med söta Nellie. Och lite alkohol efter pizzan såklart + att Naimi sminkade och fixade mitt hår så ja blev super söt :D Tack Tack. Sen blev det en krogenrunda på harrys där ja träffade älsklingen och fick pussas lite :) Det var en riktigt skoj kväll allt.

Och såklart kommer det ju lite bilder upp med.


                        PARTY   








Tisdag


Blev en lugn dag med bus med Nellie, lite snack om gårdagen såklart och lite Nagelförlägning på mig då haha lite ovant men det blev riktgit fint må ja säga =) Bara dags för mig att vänja mig ^^ har ju lyckats hittils så det är ju bara fortsätta ^^.

  


Och idag har ja hunnit med att diska och slängt i en maskin full med tvätt innan Pirreman ska komma och äta god mat och kolla på en jäkla massa film :D ska bli riktigt kul faktiskt men vi är nog inte uppe till 3 idag haha. Så det var min update för dom här dagarna hoppas ni haft trevligt under läsningen.


Ha de gott. Take care.


pusss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Karlsson - 12 februari 2015 11:55

Solen skiner och jag borde vara glad och lycklig men istället så har ångest fyllt min vardag. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. Vet bara att min säck fylls med hat och mitt sanna jag glider längre o längre ifrån. Hur hittar jag mitt ...

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2014 16:20

Idag har jag vart väldigt eftektiv på min lediga dag! Först så ringde ja runt till alla a-kassor och arbetsförmedlingen och sånt gojs men sen fick jag för mig att ta o baka lite, så har nu bakat lite drömmar som är så sjukt goda. Absolut mina favor...

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2013 15:18

Lyssnar lite på uggla och kommer att tänka på att det är bara två veckor kvar tills jag drar till varmare breddgrad :D längtar så enormt :D Bara sola bada och ta det hur lugnt som hellst :D Och vi får ju inte glömma med värdens bästa Natta med <3 ...

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada! Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in ...

Av Michaela Karlsson - 8 december 2012 23:32


Det har varit en helvetets dag på jobbet idag och jag har verkligen jobbar hela dagen lång, 12-22. Alla har verkligen varit tjuriga och som ni säkert skiter fullständigt fan i så har jag fel vecka och på köpet håller ja nog på att bli förkyld eller n...

Ovido - Quiz & Flashcards