galenmichis

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Michaela Karlsson - 12 september 2010 21:13

Ja vad har den bestått av.. Kan ju iaf börja med att i Torsdags Så tog ja mig en fika med Linda efter en liten promenad till busstationen med Pirreman =) sen så följde Linda med mig hem för hon hade inte mycket annat för sig så vi började se en halvtråkig film tills blomman o danne dök upp och Linda begav sig hemmåt sen började helvetet haha ^^. Det var pasta kastning och så fick dom tag i Bang spray som man har för o göra rent köket och badrummet med, så man hade ju både pasta och skum i huvet o inte på tal om så fick dom ju tag på mitt handkräm också haha :P  Men lite kul var det allt hehe även om ja va riktigt trött och inte orkade ^^


Sen i Fredags så var det dags att åka till älsklingen och jobba lite. Blev en hel del packande hela dagen/kvällen så jag sov över och på lördagen så var vi ute och åkte lite bil innan vi åte hem till mig för o ha en liten myskväll med bra film och myspys med tacos. Fick även hem min cykel. Massa tack älskling <3


Annars idag så har jag bara umgåtts med Natta och vi har väll i stort sett bara sett på coughar town innan ja åkte hem och tog mig en härlig promenad från resecentrum =) och nu har ja fått i mig lite käk och ska väll börja slappa i soffan.


  


ha de got. Natti

Ovido - Quiz & Flashcards