galenmichis

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Michaela Karlsson - 5 september 2010 22:09

Har inte riktigt vart på humör för att skriva här dom senaste dagarna, kanske beror på att ja bråkat med min vackra älskling men det är löst nu så det känns helt klart bättre. Aldrig kul o bråka lixom. Blir kind of sad. 


Annars har ja haft för mig.. en liten kräftskiva i lördags hos Nizze& Lollo, som var rätt lugn och ja drack inte mkt allt heller bara en cider o ett glas vin alldeless lagom när man inte är tip top, och tvingade på stackars Danne filmen " Another gay movie" Hahaha bara så jävla skön är den. ^^ Sen i fredags så åkte jag älsklingen och min lillasyster till simhallen och spendera lite tid med o plaska vatten :) Härligt.


Och idag då så har ja haft min riktigt stora slappisdag. Men även Edoff och Anton har kommit och hälsat på o vi käka lite donken såklart. Sen så kom det ett gäng till och drack lite kaffe ^^. Blomster, danne, kimberly, hennes son, emil och nån nisse till ^^. 

Sen så kom såklart min älskling o vi pussades sams lite så mikkisen blev massa glad :D He made my day <3 Love You baby <3


  


... då slappar vi vidare...


The End!

Ovido - Quiz & Flashcards