galenmichis

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Michaela Karlsson - 15 september 2010 13:51

Igår var jag en sväng hos Martin och dom kollade på lite lokaler. Sen på eftermiddagen fick jag min man alldeles för mig själv :D Så vi skulle åka till Mediamarkt och kolla lite men det visade sig att dom hade stängt för inventering så jag fick ett litet sug efter Böfhouse som vi inte varit på, på hur länge som helst så vi for direkt till Örebro för en bit mat och lite efterrätt ^^ jag va så himla mätt efter att ja knappt kunde röra mig haha, kännde mig nästan som en gravid kvinna o Martin bara skratta åt mig ^^

Så söta vi e ja o Martin ibland haha ^^

Sen så var det sent så vi åkte hem och myste lite i soffan och kollade klart på Mannen under trappen. Hehe en riktigt wired serie som har gått på kanal 1 :P 

Sen så klart myste vi vidare in i sovrummet :)

Finns inget bättre än o känna honom nära mig. Den känslan är obeskrivlig. *Drömmer mig bort med min älskling*


Men idag så har nog min förkyldning blivit värre, ligger nog med hög feber. Har tagit en dunderdos med 2 alvedon och 1 ipren men min huvudverk försvinner inte. Så ligger här i soffan o kollar på serier o mår allmänt skit. Så ja har därför stängt av telefonen för jag orkar verkligen inte vara social alls idag. Sorry gott folk. Hoppas verkligen det lägger sig snart för ja kommer få fnatt annars.


Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards