galenmichis

Alla inlägg under juni 2010

Av Michaela Karlsson - 16 juni 2010 21:16

Hej hopp allihopp.


Skriver här lite allt för sällan nu, det är väll för att jag är ute i det fina vädret och härjar istället ^^ Man får ju lixom ta vara på dom härliga och soliga dagarna som finns nu i sommar eftersom att det regnar 90 % i detta jäkla såkallade land :P


Annars har jag klippt mig och färgat håret. Riktigt härligt faktiskt, sen idag har jag och älsklingen vart i linköping hela dagen för att han skulle klippa sig och ja kollade på en lägenhet i linköping. Ska tyvärr bli särbo men är det de som krävs så är det. Gonna miss you alot babe <3

Ska även komma på en lägenhet i linköping imorrn kl 10 och så försöka köpa nya lampor till badrummet. Blinkar ju så man håller på o bli tokig. Blink Blink, Blink Blink osv.. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMPPPPPP!!!!!!!


haha. Och så får jag ju absolut inte glömma att vi fika med sötaste Linda med och fick hejja lite på Burry och Eltan. Sen kom Togga o snacka en del skit när vi hade käkat klart :) Mycket trevligt.

Nu lär det bli lite wallander film sen sova dags för mikkisen är riktigt trötter.


have fun, take care

Ovido - Quiz & Flashcards