galenmichis

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Michaela Karlsson - 27 juli 2010 21:45

Idag har jag spelat minigolf med Tibbe tiger och hans brutta Marty. Var riktigt trevligt, gick bättre denna gång än när jag spelade med ronnie men tammefaan så var de ja som loosa och plopppa alla bollar i vattnet så lika blöt denna gång som sist ^^  Så jag och Marty lurade i Tibbe att det var vinnaren som bjuder på glass ^^.

Så det var bara o sätta sig i bilen och åka till bosses glassbar o käka lite smått glass o kolla lite i affärerna innan jag skulle träffa Putteman lite. Vi kollade en hel del glasögon, inte för ja behöver det utan det var väll mer tibbe som behövde. men ja tycker ändå det är kul att testa dom. Funderar fan på o köpa ett par trots att ja har bra syn bara för att förnya min stil lite ^^. Va tror ni??!!


Iaf efter nån timmes väntande så kom putteman till stan och vi gick o käkade på steves coffee, sen tog vi en kik på stan där med och så va ja tvungen att gå på toa så vi gick tillbaka till steeves då ja träffade sötaste jonny som satt trött och väntade på lite käk ^^ sen efter det så gick jag och putte och tog var sin glass (igen) haha.. har ju typ inte käkat nått idag för jag mår väll inte jättegreat av allt som händer i mitt liv just nu men ja får nog tillbaka min matlust sen kanske ^^.

När jag kom hem hade ja en glad lillflicka som ville ut och åka linbana och gunga lite så va gör man inte för sin söta lillasyster ;) så ut kankse 10 min så hon fick leka av sig lite sen så gick vi in och här sitter ja o gnäller på min blogg samt kollar lite på tv.


Det är va min dag hade att erbjuda ^_^

Av Michaela Karlsson - 27 juli 2010 01:35

Idag har jag umgåtts lite med Ronnie mycket trevligt trots att vi inte gjort så mkt mer än att käkat pizza och så har ja kollat på när dom har små meckat lite bilmotor för det var nått som inte stämde riktigt. Sen så åkte vi till toys o snacka lite med putteman. Trevligt Trevligt =) sen blev jag hemskjutsad en sväng och ja satte mig vid datorn tills ja fick tråkigt o började tracka blomman o emil. Och även där så blev de inte så mkt mer gjort än att åka o handla lite macka så ja o emil slapp vara hungriga ^^

Så nu sitter ja här hemma i mammas soffa o grubblar på livets meningslösa saker. Va gör man?! man är inte mer än människa. Ja får helt enkelt ta ett steg tillbaka o hoppas att de löser sig.


Life is shit and where is the paper ??

Av Michaela Karlsson - 27 juli 2010 01:26

Var på lisseberg i lördag med lilltösen, mor, natta och Martin. Mycket trevligt faktiskt. Riktigt kul att lillan kunde åka så mycket karuseller med. Och tyvärr så  tog jag bara en bild på mobilen, hade fullt upp med att åka istället för att fotta ^^

 


Blev rätt sent hem också så vi sov över hos mamma så martin inte skulle åka av vägen ^^. Mycket smart val tyckte ja trots att det var förjäkligt trångt o dela på en 90 säng så man hade ju ont i hela kroppen sen ^^.

Aja inget ni vill veta iaf men kul var det iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards