galenmichis

Alla inlägg den 17 juli 2010

Av Michaela Karlsson - 17 juli 2010 23:11

Hej Hopp..


Här har det ju hänt en del då så ja har ju lite smått att skriva så får hoppas att ni orkar läsa ^^


Då kan vi ju börja med att jag har köpt en ny dator. Gillar den jättemycket, helt normal storlek inte för stor inte för lite så mikkisen e massa nöjd ^^


 

Sen så har jag härligt nog varit i Portugal med Älsklingen och svärmor. En riktigt prövande resa för mitt tålamod kan jag bara säga men jag överlevde ( hon med) ^^

Kommer Dock inte orka lägga upp alla bilder men kan lägga upp några få. Det var en riktigt fin storstad allt och mycket trevligt folk, så jag är nöjd =)


  Måste bara blogga upp denna bild för ja tyckte den va så go ^^ 1 hora - 8,35 euro haha xD mikkis humor ja vet ja e knas men va bara tvungen ^^


 


Riktigt varmt var det allt och lite solbränna fick man allt. Känndes konstig o se lite smått brun ut när man kom hem. So wierd ^^ Men här ute var det fint tyckte ja.


   Vi var även på HardRock Cafe och där som ni ser på bilden hängde det en porrig bil upp o ner så fotta lite blev det allt och väldigt god mat =)

Vi var även på nått slags museeum där men det tänker jag då inte plåga er med.


  På denna bild ser ni nått slags köpcentrum, va bara tvungen o fotta för ja tyckte de såg så häftigt ut ^^ detta köpcentrum gick vi igenom när vi skulle ta oss till nått slags water world som martin ville trippa in på. Hur härligt som helst och bilderna vart Awsome. Men även där orkar ja inte lägga upp alla bilder så lägger upp nån eller ett par =)


  Fiskar


  Pingviner.


  Nån slags bäver ^^ Härligaste bilden ja tog tycker ja =)


 


Vi åkte linbana någondag också. Härligt va de allt men lite scary när den gungade ^^


 


Älsklingen var sugen på ett litet fotto på oss, händer inte allt för ofta hehe <3


 


En tuff stollikande hand på hotellet med. As tuff ^^.


Det var väll dom bilderna som ja kännde för att lägga upp lite är ni sugna på mer bilder får ni väll säga till.


Ha de gott..




Ovido - Quiz & Flashcards