galenmichis

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada!
Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in lite paket, försöka kolla om det finns en tvättid och kanske försöka gå på bandet en liten stund så man får lite motion. Annars igår så var jag på ikano i Linköping och inhandlade mina sista julklappar. Fick även en hel del snö på mig när jag igår hade väckt min stackars vän ur sin skönhetssömn så ja fick väll stå mitt kast haha men sen är det inte ofta jag är i Östergötland längre så det så. Fick också en julklapp med mig hem av min kära vän Peter men den öppnas ju inte försen på jul. Nyfiken flicka vad kan det vara?! Ja vi får helt enkelt se ;)

Sen kan jag ju berätta att jag har varit på två julbord ett med älsklingen och lite vänner där sen ett med jobbet. Mycket trevligt båda två. Annars har jag då bara jobbat på så ska bli skönt att det bara är en vecka kvar sen så är man ledig en sväng, och inte alls långt kvar nu tills jag åker till varmare breddgrader med min älskade Natta <3 going to be Nice ;)

Puss på er

Presentation


Michaela Karlsson, en partyglad och galen tjej i sina bästa år.

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards