galenmichis

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Michaela Karlsson - 5 december 2012 17:46

Idag har varit en liten snurrig dag, först som jag skrev i förra inlägget så skulle jag och jag åkte och tränade med Petra! Men lite innan var jag tvungen att köpa mig ett par nya träningsbyxor och skriva på lönelappen så man får sin lön i tid och det gick ju hyfsat bra iaf sen väl i omklädningsrummet så glömmer man nycklarna och får lite halvpanik men dem låg ute hos personalen som tur var, sen så innan träningspasset så lägger min mobil av bara sådär fast jag vet att jag har 68% batteri men det fick väll funka men frustrationen kom ju när man kom hem och upptäckte att det går ju inte ens att ladda den där jäkla mobilen :O PANIK! Men jag började packa ihop min tvätt för ja hade fixat en tvättid och det går galant men kommer även på att jag inte har allt till maten som jag hade tänk att ha idag och det gör ju inte saken bättre haha. Men som tur är så kom älsklingen hem och räddade min kväll ?? han fixade så att min telefon startade genom iTunes eller nått sånt och nu är han iväg och handlar så vi kan äta! Ibland är han bara för bäst min man ?

Nä nu ska ja lägga mig på soffan och lugna ner mig lite.
Ciao

Av Michaela Karlsson - 5 december 2012 11:41

Äntligen kan jag använda min härliga blogg på mobilen :D så himla underbart så man kanske får skriva en rad eller två nu vare dag haha :D

Har förresten en så. Jäkla energi idag känner jag, ska snart åka och träna med Petra och det ska bli Nice. Men först är det lite ärenden på stan som gäller. Sen får vi se vad dagen styr med.

Ciao!

Presentation


Michaela Karlsson, en partyglad och galen tjej i sina bästa år.

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards