galenmichis

Direktlänk till inlägg 6 september 2011

Händelserika Jönköping!

Av Michaela Karlsson - 6 september 2011 21:49

Ja här händer de allt grejjer. när ja väl flytta hit så efter redan två dagar så kom en granne även en bekant till Martin o knackade på för att fråga om ja hade körkort, Vilket ja inte har... Och FAn säger ja bara. Hade ja haft hade ja haft jobb nu men men har man inte så har man inte.... Sen Så även en annan vän till Martin sa åt mig o söka ett jobb på hans företag som Telefonbokare- och det gjorde jag men utan resultat men men ringa är väll inte mitt störta intresse så de gjorde inte så mycket. 


Sen efter det så kom det en stor svacka där ja deppa ihop mig totalt o allt kändes skit men så ville Martin ha hjälp med att packa lite av hans beställningar. Så de blir o hjälpa honom sådär lite nu när det är körigt och det är ju bra för det ger ju pengar som ja behöver. Men så fick ja ett intressant samtal som ja hade missat från Jönköpings Län då, Så ja ringde upp och då va det Jack&Jones som hade ringt och hade hittat mina papper bland massa andra Cv såklart och hon tyckte de va intressant och ja fick komma på Intervju redan dagen efter. Så idag ni, har ja vart på intervju och hon verkar super positiv så ja hoppas hoppas hoppas. Tjänster är ett Lagerarbetes jobb men ja skulle må så otroligt bra om ja fick detta jobb. Tror även ja skulle kunna utvecklas som person med och de skulle va guld värt. Så håll tummarna för mig nu =)


Va även en sväng på Af här i Jönköping som tappa hakan när ja sa att Jack&Jones hade ringt mig hehe. Tydligen as svårt o ens komma på intervju där så de va ju skoj ;) hon sa även att ja inte kommer få åka på nån aktivitet eller nått sånt bara för ja ska ha nått o göra utan ja får söka på som vanligt o de känns Otroligt bra. Hon undra till o med va dem höll på med i Motala när dem har satt mig på 3 coacher och detta projekt när ja ändå fått göra samma saker varje gång.. Så de va skoj.


Sen va de bara tillbaka till Martins kontor där jag fortsatte att packa tills vi begav oss till bowlinghallen för o kasta lite klot. De va skoj trots att ja kom sist som ja förvisso hade sagt att ja skulle göra så får väll skylla mig själv helt enkelt ^^. Men stolt över mig själv att ja fick in 3 strike´s iaf. De brukar va svårt att få till dem där lixom .. Så idag har varit en bra dag helt enkelt..


Puss o GodNatt

 
 
Ingen bild

Lilla Linda

8 september 2011 21:39

Låter ändå som att du är liiite mer positiv för en stund nu, och jag hoppas för allt i världen att det håller i sig och att allt går åt rätt håll! Jag håller tummarna, you know it :)

Michaela Karlsson

12 september 2011 20:25

Känns som det händer mer här på jobbfronten även fast ja inte fått nått. Tror det var detta som behövdes :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Karlsson - 12 februari 2015 11:55

Solen skiner och jag borde vara glad och lycklig men istället så har ångest fyllt min vardag. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. Vet bara att min säck fylls med hat och mitt sanna jag glider längre o längre ifrån. Hur hittar jag mitt ...

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2014 16:20

Idag har jag vart väldigt eftektiv på min lediga dag! Först så ringde ja runt till alla a-kassor och arbetsförmedlingen och sånt gojs men sen fick jag för mig att ta o baka lite, så har nu bakat lite drömmar som är så sjukt goda. Absolut mina favor...

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2013 15:18

Lyssnar lite på uggla och kommer att tänka på att det är bara två veckor kvar tills jag drar till varmare breddgrad :D längtar så enormt :D Bara sola bada och ta det hur lugnt som hellst :D Och vi får ju inte glömma med värdens bästa Natta med <3 ...

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada! Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in ...

Av Michaela Karlsson - 8 december 2012 23:32


Det har varit en helvetets dag på jobbet idag och jag har verkligen jobbar hela dagen lång, 12-22. Alla har verkligen varit tjuriga och som ni säkert skiter fullständigt fan i så har jag fel vecka och på köpet håller ja nog på att bli förkyld eller n...

Ovido - Quiz & Flashcards