galenmichis

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Michaela Karlsson - 1 september 2011 16:45

Ja nu får ja allt skärpa mig tycker ja ;)

Har ju sagt så många gånger att ja borde skriva här men inte hunnit. Har ju gjort en massa nu som ja inte delat med mig. Fy skäms på lilla mig... Jag har ju varit på bröllop där ja har lovat o lägga upp lite bilder, och även Danmark bilderna tror ja är lovade men icke uppsatta än mer än på facebook tror ja ^^. Sen Har ja ju för nån vecka sen flyttat till Jönköping. Har även vart på en intervju som ja troligen får veta imorrn om jag får jobbet eller inte. Men sen har ja även vart duktig o satt upp två dvd-hyllor på väggarna här hemma ;D Riktigt stolt faktiskt.. Får se hur manlig Martin kommer känna sig här hemma men de e bara kul hehe :D

Ja så vi får väll se till att ja kommer trivas här nere med men de ska nog gå bra. Dock saknar ja mina vänner och så absolut saknar ja min lilla flicka chaqline med. Lite längre avstånd nu men men de löser vi nog på nått sätt ;)

Nu ska ja väll försöka fixa till lite mer här hemma innan gubben kommer hem.



Puss hejs

Ovido - Quiz & Flashcards