galenmichis

Alla inlägg den 11 april 2010

:)

Av Michaela Karlsson - 11 april 2010 23:33

Då blir det att skriva lite här igen då när man inte haft nån tid till att sitta vid datorn eller ork att skriva här i bloggen men min helg har vart helt okej.

I fredags så jobbade jag, och de vankades bråk som vanligt men men tur att vakterna är där dem ska ^^

I lördags innan jobbet så åkte ja o älsklingen och bubblade pool i mjölby. Helt underbart va man blev avslappnad eller kankse lite för mycket. Va så avslappnad att ja kännde min förkyldning under kvällen när ja jobbade men ja fick helt enkelt klara mig trots att de va i princip dött på jobbet.


Idag söndag har vi firat mig lite eftersom ja fyller år på tisdag och vi överraskade till o med mamma. Det var så att jag drog hem hennes bästa kompisar hit för dem har inte pratar på hur länge som hellst så vi överraskade odentligt hehe. Men de va trevligt med lite fika trots att de sluta i familjebråk som vanligt och en parfymflaska som pajja för martin men eh skit samma han har fler haha ^^

och nu under kvällen har vi bara lagat lite mat och kollat på en kanonbra film som heter The cube. kan ja absolut rekomendera. Helt oförutsägbar. Man satt o trodde att såhär kommer de hända men ikke kan ja ju säga, man bara WHAAAATTTT!?!?!?!?!?!? :P eheh så den e bra =)

Men nu ska ja väll slagga lite e helt död efter helgens sega jobb :)


Ha de gott

Ovido - Quiz & Flashcards