galenmichis

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Michaela Karlsson - 2 april 2010 00:33

 


Hej alla!


Idag har det vart rätt så okej, packade lite beställningar när jag vaknade så ja inte skulle ha så mycket att göra på eftermiddagen. Sen begav jag mig en sväng till skolan för att få min dom på provet men de va inte som ja trodde ja klara de :O Fy faaan va ja är bra! Då blev ja massa glad men de e väll förståligt. Matteläraren ville ju ha mig på öppet komvux men ja tror han ändrar sig nu haha xD fuck you lixom. Slicka mina fötter osv haha!

Sen var min älskling supersnäll och hämtade mig i skolan så vi kunde åka och äta lite på donken för de va väll va vi hade råd med haha. Sen fick älsklingen för sig att det är ju så fint väder så vi ska ha glass, så in i bilen och begav oss till OkQ8 för en liten pinneglass ^_^

Sen vare bara hem och börja packa beställningar så man fick ut alla 250.. damn vilket jobb de va säger ja bara så Martin fick ju hjälpa mig att packa några få för man fick lite panik när man ska hinna med så mycket och göra en massa ärenden. Men de gick kalasers. Efter det hade de ju vart tänkt att vi skulle plugga lite så ja kommer ifatt med Information & Layout men jag o älsklo somnade sött i sängen istället haha, så vakna rätt sent och lagade mat och kollat lite på tv samt avsnittet på lyxfällan. Så nu sitter vi bara o degar vid våra datorer men ska väll snart gulla till sängs.


Det är vad min dag hade o bjuda på.


Ta hand om er!

Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards