galenmichis

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Michaela Karlsson - 11 mars 2010 00:29

Hej hopp gott folk!

Som ni antagligen har sett så har ja inte skrivit här på ett tag men det är ju för att ja har varit mitt uppe i en flytt, där det har packats en hel del och burits och nu efter ca två veckor har vi fortfarande inte fått iorning på sakerna här hemma. Men de kommer väll, det med hehe.


Har precis kommit hem från Kent konserten o den va helt magiskt så jäkla, ja finner inga ord helt jävla AWSOME :D, och så fick vi ju med lillan hem också, har även vart och klippt mig idag och drog med älsklingen på köpet så nu känns det som mitt hår har fått liv igen o inte känns så jäkla dött. Bilder kan ja lägga upp vid ett annat tillfälle för de orkar ja inte nu för ja hör hur min säng ropar på mig ^^


får väll ge er en liten comback av vad ja har haft för mig under den tiden som ja inte skrivit men de tar vi kankse imorn för nu är ja riktigt trött


HAve fuN! Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards