galenmichis

Alla inlägg under december 2009

Av Michaela Karlsson - 7 december 2009 15:26

  

Idag blir det att åka hem till dem här snyggingarna och ta en liten fika o snacka lite skit .. ska bli kul  o träffa Nellie så söt unge :D

Innan det ska jag nog bara ta det lungt tills älsklingen kommer hem från mjölby, så ska vi käka lita tacos är tänkt sen bussar vi till fräddan ^^


Annars idag har ja vart på Naturkunskapen och gjorde en liten labbration.. men damn va svårt de kommer bli o svara på frågorna ja e ju så jävla efterbliven så det är inte sant :S men de ordnar sig nog iaf vi får väll se ..

Av Michaela Karlsson - 6 december 2009 12:10

En tråkig söndag helt enkelt .. vakna sent som vanligt och älskling ligger fortfarande i sängen o segar ..

ja idag lär de väll inte hända så mycket, vänta på att martin ska vakna så man kan käka nått för de e helt tomt i hans kylskåp hehe ^^

sen ska vi väll ta en buss hem till motala =)

Av Michaela Karlsson - 5 december 2009 19:50

Idag är en riktigt seg dag.. vaknade vid tolv nångång sen ut o ta en sväng till kebabbhouse o svulla käk sen skulle jag söka jobbet på statoil men tydligen så ska dem stänga ner om två veckor Jippi eller nOt :P

så de va tydligen ett jobb i mantorp dem kanske mena på platsbanken men hur faan ska ja kunna söka den skiten lär ju inte kunna ta mej hem eller dit iaf :P fuck that lixom..


Annars har vart en riktig jävla slappdag bara ligga på soffan oh kolla film o garva åt absolut ingenting för man e så förbannat trött :P

just nu sitter ja o snackar lite skit me frädde medans potatisen kokar förfullt på plattan ute i köket ..

blir fisk, kokad potatis och kantarellsås till mat idag om nån är intresserad heeh ..


Kan oxå berätta att ja äntligen hittat ett par byxor på vero moda som passar mig :D och fick på mig strl 29 istället för 31 som ja trodde ja behövde :D mikkisen massa glad efter ett antal försök andra dagar med inget resultat.



Så ikväll blire lite mat  och ytterligare en film o sova lite till hehe ..

ha en bra kväll kram

Av Michaela Karlsson - 4 december 2009 12:37

Hej!


Dagen började då med den goda frukosten pannkakor och sen en skön dusch på det .. nu sitter jag o skriver ett personligt brev till komvux sen ska ja väll ändra lite i mitt pb så ja kan åka till mjölby o söka jobbet på Statiol ^^ så vi får väll se vad jag gör för framsteg idag sen ..


cya later ..

Av Michaela Karlsson - 4 december 2009 00:12

Hej!


Första gången ja skriver här då..


tänkte inte skriva  så mycket mer än att jag har vart på bio ikväll med älsklingen och Andreas.. vi kollade på 2012, den va bra men ja tyckte den va lite väl överdriven kanske :P


annars så hade ja ett stort bråk med Älsklo härromdagen o ja ber massa om ursäkt, känner väll inte riktigt som mig själv längre .. dålig ursäkt men ja vet varken ut eller in längre .. vet bara att jag älskar dig otroligt mycket o är rädd för att förlora dig ..

LOVE..


Natti Natti på folket ..

Pusss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards