galenmichis

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Michaela Karlsson - 9 december 2009 23:53

En dag hamnade en man på en öde Ö och efter några dar så kom det förbi en båt och frågade om han ville ha lift?! men mannen sa nej jag klarar mej jag väntar på gud.

Det kom ytterligare en båt efter några dagar och frågade samma sak men mannen sa även nej till denna båt. Mannen dog och kom slutligen till himlen där han frågade gud varför han inte hjälpte honom!?


Då säger gud: Pucko! jag sände dig två båtar till din räddning.

Av Michaela Karlsson - 9 december 2009 19:44

 Har vart en riktig seg dag idag .. vaknar sent o man blir superseg orkar inte ett dugg .. sen tvinga man sig att diska medans älsklingen satt och jobbade.. sen laga mat som ja råka bränna lite men va faan den gick o käka iaf .. lite jobbigt och steka samtidigt som man gör mos va faan, klarar säkert av det nåndag hehe ..


sen när älsklingen va klar med sitt jobbande så hjälpte han mig med mina kompliteringar Massa Massa Tack Älskling <3

han vet hur jobbigt jag tycker det är med skolan .. tycker verkligen det är en pest o pina .. även fast ja slängt iväg alla ämnen förutom Naturkunskapen .. får se om ja klarar det .. har två prov ja måste göra så får väll helt enkelt hålla tummarna ..


Om nån timme så ska jag o älsklingen gå på bio hade vi tänk .. Luftslottet som sprängdes alltså del tre av stig larssons filmer .. Dem andra har ju vart jäkligt bra så why not this lixom ^^ såg också att det var två till som kommer finnas i den stora salongen så det är bara hångla på i var sitt lilla hörn hahaha ^^

ska bli riktigt kul faktiskt ..

Av Michaela Karlsson - 9 december 2009 13:22


Inatt drömde jag en riktig kostig dröm ..

Den började med att jag och Jennifer umgicks kommer inte ihåg om det var på en fest eller om vi bara umgicks .. sen så kom hennes mamma o hämtade oss så vi kunde komma hem, och medans vi satt i bilen så frågade hennes mamma om jag behövde nått hemma så ja sa att ja skulle vilja ha mitt busskort så ja kom hem dagen därpå. Men jag minns inget om att vi ens åkte hem till mig eller att ja ens vakna för sen så låg vi i sängen alla tre och kollade tv, och sen så va ja påväg ut och påväg hem över en bro .. när jag väl kom hem så stod Martin och Andreas i dörröppningen påväg ut så jag frågade vart dem var påväg men jag fick bara ett spydigt garvt och att de skulle ja inte bry mig om flera gånger så jag blev sur och slängde ut dem. Efter att ha slängt igen dörren så hade ja gått ut i köket och såg att det låg disk i diskhon fullt med vatten och en smutsig disktrasa låg där .. sen kom martin in igen och ja bad honom i stort sett dra åt helvete ... sen vakna ja med fet huvudverk så ja fick gå upp o ta lite huvudverkstabletter ... vakna väll runt 6 i morse antar ja :p  


somnade om o drömde ytterligare en konstig dröm..

Jag var i skolan men hajja inte ( som vanligt haha) vad dem snackade om, sen när dem snackat klart kommer Linda fram till mig och säger att en lärare ska ringa mej för ja ska hjälpa henne i skolan .. men ja fatta inte riktigt varför?! hon kunde väll ha frågat mig direkt lixom .. skummt.. aja .. sen iaf så gick ja till en annan lärare och berätta det Linda sagt till mig och läraren blev as arg och gick o skällde ut henne men ja sa bara åt henne att ja inte fatta varför en lärare skulle ringa mig för att linda behövde hjälp .. sen vakna ja då där med att klockan var tolv hehe ..


Och en pizza beställdes ner i min mage hehe ^^


Hel wierd säger ja bara ^^


Idag blir de väll att diska, plugga kompliteringar och sen försöka hinna lite med våra grejjer så vi får in lite pengar snart .. behövs ju nu ..


Cya ^_^  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards