galenmichis

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Michaela Karlsson - 13 april 2012 13:22

Dagen började 07.00 då ja tog mig en härlig dusch, efter det så började jag, ja just det JAG haha.. sjunga Idag är ingen vanlig dag nej idag är Martins födelsedag hurra hurra hurra.. haha Karln trodde att ja hade gått på droger eller nått.. Men kände för att skoja till det lite när ja ändå va glad och pigg och han låg o snooza haha.. sen åkte vi till Savoy ett fint hotell här i Jönköping och åt lite god hotell frukost :D Bortskämd som jag är ;)

Efter det så var ja duktig och sökte lite jobb som Af sagt åt mig att söka men tror inte på nån vinst men men de finns fler chanser =) Så nu är ja hemma och tvättar de sista innan karln kommer hem med fler överraskningar. Oj glömde ju bort att säga att ja fick en superfin present av älsklingen under frukosten. Fick 50 massage på Atlantis :D me sooo happy :D

Även när man kommer hem så får man ett superfint kort av Lindas mamma med en slant i :D super snällt <3 vist är det underbart att fylla år :D

Nu får vi se vad resten av dagen har att erbjuda och i morgon kör vi på fest ;D


Detta ska bli skoj :D

Ovido - Quiz & Flashcards