galenmichis

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Michaela Karlsson - 19 juli 2011 11:11

Finns verkligen ingen ork i mig längre, men de kan ju bero på att jag är väldigt förkyld. Är inne på min andra vecka o ja börjar känna att de tär på kroppen. Vill bli frisk snart plz. Vet knappt va ja ska skriva här ens en gång men nått får ja väll ihop. 

Fast ja varit sjuk så har ja lyckats att ta mig till smultronstället för lite mumsig glass. Dock så råka ja ta fel och de blev för mycket choklad på choklas men fick i mig lite iaf...

Hade även trevligt sällskap med oss till smultronstället som bestod av Tobbe, alexandra och två av deras kompisar mutcho trevligt.

Och lite Pizza till förrätt är aldrig fel heller.

Det blev även en runda på donken i Motala, där vi ägna oss åt o snacka en jäkla massa skit hehe. Men som sagt alltid lika kul o träffa tobbe :)

Ja va har ja mer lyckats göra?!?! Jag har varit o kollat på två lägenheter i Husqvarna men nja ja tror ja avstår. Den ena va sunken o den andra va kanonfin men området va inte direkt va ja sökte. Så de blir ett nej där. Efter det åkte vi ut till Norra Hammar för att kolla in Martins "Lilla" lägenhet.

 

Här är då den fina utsikten han kommer att ha från sitt sovrum. Och inte nog med det så svinar han till det extra mycket med....

Ja va är det som saknas på bilden om inte en bubbelpool ;) Ja men de blir nog fin fint de där ska ni de haha...

Även i lägenheten som tillhör Martins kompis just nu så hittade ja en fin fin bok. " Bla Bla Sex" tror ja den hette nått sånt. Och iaf i den hittade ja den här. texten:


"Om man älskar mycket kan det hjälpa mot täppt näsa. Sex är ett Naturligt antihistamin, därmed kan det hjälpa både mot astma och hösnuva"


Gillade den hehe... För ja blir ju så himla täppt i näsan när jag väl är förkyld så nu har ja hittat mitt bot hahaha.... körd ja vet ;)


Måste även får skryta lite att Martin är bra på o laga mat ;) Nu kommer han säkert sitta o känna sig bäst men va fan lite ego får han väll ha då haha...

 


Ja det var nog allt för mig nu ska ja fortsätta vara lite sjuk denna vecka innan man beger sig till Danmark på en husvagnstripp och sen lisseberg med familjen och giftemål på de hela. ( inte mitt haha)


Fullt ös medvetslös!  

Ovido - Quiz & Flashcards